Stron Internetowych Pozycjonowanie

Co oznacza e-commerce?

Słowo może brzmieć zawile, jednak mamy z nim obecnie do czynienia powszechnie. Bo e-commerce to nic innego, jak popularnie określany handel drogą elektroniczną. Najbardziej powszechną jego formą są przede wszystkim sklepy internetowe. To wszelkie metody, które sprzyjają zawieraniu umów kupna-sprzedaży na odległość. W sprzedaży elektronicznej wykorzystuje się nowe urządzenia, jakim jest smartfon, faks czy telewizja.

Najczęściej e-commerce wiąże się z działalnością sklepów w sieci. Ale nie jest to słuszne. Jest tak bowiem, że taka działalność nie może ograniczać się tylko i wyłącznie do sklepów w sieci. W licznych przypadkach umowy handlowe zawierane elektronicznie mają charakter niebezpośredni. Oznacza to tyle, że kupienie towaru i płatność za niego odbywa się drogą elektroniczną, a dostawa zamówionego produktu, odbywa się w sposób tradycyjny lub odbiera się go samodzielnie. Transakcje elektroniczne mogą też mieć charakter bezpośredni. Wtedy wszelkie działania odbywają się tylko i wyłącznie za pomocą sieci. Tu zamawia się produkt, płaci za zakup i w ten sam sposób się zakup otrzymuje. Branża e-commerce bardzo sprawnie się rozwija, na co wpływają głównie zyski, jakie płyną z handlu elektronicznego. To głównie oszczędność czasu i pieniędzy. Ograniczone koszty dla handlujących. Większe możliwości wyboru, kiedy chodzi o niezbędne produkty. Handel elektroniczny posiada też słabsze strony. Często tutaj wymienia się brak możliwości na dokładne obejrzenie towaru. Do słabych stron handlu elektronicznego zalicza się też słaby kontakt ze sprzedawcami i często opóźnienia w dostawach. Pomimo słabych stron branża e-commerce rozwija się bardzo dobrze.
 http://pozycjonowaniebezryzyka.pl